x

W takiej sytuacji możemy ponownie wysłać kartę. Skontaktuj się wówczas z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 58 325 10 17) lub mail ([email protected]).

Następne pytanie w tej sekcji

Do czego służy karta RFID i ile kosztuje jej wydanie?

Karta RFID służy jedynie do uruchamiania i zakończenia ładowania. Nie jest kartą płatniczą. Wydanie i wysyłka pierwszej karty RFID są bezpłatne. Za wydanie kolejnej karty lub duplikatu w przypadku utraty lub zniszczenia pobieramy 25,00 zł.

W jaki sposób wysyłane są karty RFID i kiedy ją otrzymam?

Karty RFID wysyłamy są za pośrednictwem Poczty Polskiej listem priorytetowym w terminie do 3 dni roboczych od zarejestrowania się. Pamiętaj, dostarczenie przesyłki może zająć kilka dni, dłużej, jeśli mieszkasz za granicą. Doręczenie karty za granicę może potrwać nawet do dwóch tygodni od rejestracji.

Co mogę zrobić, jeśli zgubiłem/zniszczyłem swoją kartę GreenWay?

Pamiętaj, aby dbać o swoją kartę, gdyż wydanie duplikatu kosztuje 25 zł. Jeśli jednak straciłeś kartę, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 58 325 10 17) lub mail ([email protected]). Jeśli straciłeś kartę, możesz uruchamiać  kończyć ładowanie za pomocą Portalu Kierowcy.

Czy mogę uruchomić ładowanie bez karty?

Ładowanie można uruchomić także przy pomocy Portalu Kierowcy. W tym celu zaloguj się do Portalu Kierowcy, wyszukaj właściwą lokalizację, wybierz właściwy przewód i po podłączeniu się do ładowarki uruchom ładowanie wybierając przycisk „Rozpocznij ładowanie”.

Co robić, jeśli ładowarka nie identyfikuje mojej karty?

Skorzystaj z Portalu Kierowcy, aby rozpocząć ładowanie. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości zawsze można skontaktować się telefonicznie z naszą całodobową pomocą techniczną pod numerem +48 58 325 10 77.