x

Po wejściu do Portalu Kierowcy lub do Portalu Klienta wybierz opcję „Zapomniałem hasła”. Po wpisaniu adresu mailowego otrzymasz w ciągu kilku minut wiadomość, która pozwoli Ci nadać nowe hasło.

Następne pytanie w tej sekcji

Jak zmienić plan cenowy?

Możesz zrobić to w Portalu Klienta. Zobacz, jakie to proste.

Co mogę zrobić przy użyciu Portalu Kierowcy?

Na Portalu Kierowcy:

  • Sprawdzisz dostępne ładowarki i przewody
  • Znajdziesz właściwy i dostępny przewód dla Twojego samochodu
  • Uruchomisz i zatrzymasz ładowanie samochodu
  • Sprawdzisz stan naładowania samochodu
  • Sprawdzisz swoje wcześniejsze sesje ładowania

Co oznaczają kolory na mapie w Portalu Kierowcy?

Kolor zielony oznacza wolny, dostępny przewód lub ładowarkę. Niebieski, że przewód lub cała stacja jest zajęta. Na czerwono oznaczone są stacje uszkodzone, na szaro te, z którymi brak komunikacji. Żółty oznacza, że obiekt, na terenie którego znajduje się ładowarka, jest zamknięty.

Co mogę zrobić przy pomocy Portalu Klienta?

Na Portalu Klienta:

  • Sprawdzisz i uaktualnisz swoje dane, dane swojego samochodu oraz karty płatniczej
  • Sprawdzisz wszystkie rozliczone sesje ładowania
  • Sprawdzisz i pobierzesz wystawione faktury za usługi ładowania

Jak zalogować się do Portalu Kierowcy i Portalu Klienta?

Wybierz odpowiedni portal w górnym menu strony internetowej. Jako loginu użyj adresu mailowego oraz hasła, które sam ustaliłeś podczas rejestracji. Dane dostępowe są takie same w przypadku Portalu Kierowcy i Portalu Klienta.