x

W przypadku rejestracji na firmę na formularzu rejestracyjnym wybierz opcję „Firma lub osoba prowadząca działalność gospodarczą”. Jeśli firma posiada co najmniej pięć samochodów elektrycznych, przed rejestracją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 58 325 10 17) lub mail ([email protected]).

Następne pytanie w tej sekcji

Czy mogę skorzystać z ładowarki jednorazowo (bez rejestracji)?

Aby skorzystać z ładowarki jednorazowo, musisz przejść procedurę jednorazowej, uproszczonej rejestracji umożliwiającej pobranie płatności za usługę. W formularzu rejestracji wybierz opcję jednorazowej rejestracji. Następnie otrzymasz jednorazowy dostęp do Portalu Kierowcy i możesz rozpocząć ładowanie. Płatność zostanie pobrana automatycznie z karty płatniczej lub kredytowej podanej podczas rejestracji jednorazowej.

Mieszkam na stałe za granicą. Czy mogę się zarejestrować?

Z sieci GreenWay może korzystać każdy, kto przejdzie proces rejestracji, nie ma żadnych ograniczeń co do adresu zamieszkania czy obywatelstwa. Karty RFID wysyłamy również za granicę.

Czy mogę się zarejestrować bez podania numeru rejestracyjnego samochodu?

Tak. Dane pojazdu nie są obowiązkowe. Dane możesz w każdej chwili zaktualizować lub zmienić na Portalu Klienta.

Podanie danych dotyczących samochodu jakim jeździsz, pozwoli nam jednak świadczyć lepsze usługi.

Posiadam kilka samochodów elektrycznych. W jaki sposób mogę się zarejestrować, żeby uzyskać kilka kart?

Jeśli potrzebujesz kilku kart do różnych samochodów, w zakładce “Kierowca i dane pojazdu” wybierz opcję “Dodaj kierowcę”. Jeśli posiadasz co najmniej pięć samochodów elektrycznych, przed rejestracją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 58 325 10 17) lub mail ([email protected]).

W jaki sposób mogę zmienić lub poprawić swoje dane podane podczas rejestracji?

Dane podane w trakcie rejestracji możesz w każdej chwili zaktualizować lub zmienić na Portalu Klienta.

W jaki sposób mogę się zarejestrować?

Aby zarejestrować się w naszej sieci wypełnij formularz rejestracyjny. Podczas rejestracji, poza podaniem swoich danych osobowych oraz danych pojazdu, w celu weryfikacji podasz dane swojej karty płatniczej lub kredytowej w systemie Visa lub MasterCard, które umożliwią pobieranie opłat.

Mojego modelu samochodu nie ma na liści w formularzu rejestracyjnym, w jaki sposób mogę dokonać rejestracji?

Jeśli Twego modelu nie ma na liście w formularzy, wybierz opcję “Inny” i uzupełnij pola stosownie do Twego samochodu.