x

Infolinia techniczna czynna jest całodobowo, 7 dni w tygodniu. Biuro Obsługi Klientów jest do dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00. Możesz zadzwonić ( +48 58 325 10 17), napisać maila na [email protected] lub wypełnić  formularz kontaktowy.

Następne pytanie w tej sekcji

Co zrobić, kiedy nie działa lub nie mogę uruchomić ładowarki?

Wszystkie uszkodzenia, awarie lub problemy występujące w trakcie ładowania możesz zgłaszać telefonicznie ( +48 58 325 10 77), mailowo ([email protected]) lub wypełniając formularz kontaktowy.

Co zrobić, jeśli miejsce parkingowe przy ładowarce jest zajęte?

W takich sytuacjach można zadzwonić na policję lub do straży miejskiej. Nasze miejsca parkingowe oznaczone są znakiem D-18a ze wskazaniem o przeznaczeniu miejsc dla samochodów elektrycznych w trakcie ładowania. Zgodnie z obowiązującymi przepisami jest to wystarczające oznakowanie, aby odpowiednie służby zareagowały, a nawet wystawiły mandat.